Νέα

Δραστηριότητες της ερευνητικής ομάδας "RE.CRETE"

Kick Off Meeting, 11-13 Ιουνίου 2015.

Η ερευνητική ομάδα του Παν/μιου Κρήτης (RE.CRETE) συμμετείχε στο "kick off meeting" του Re.Cri.Re. project το οποίο έλαβε χώρα στη Μέσσήνη της Ιταλίας και οργανώθηκε από το ερευνητικό ίδρυμα ISBEM τον Ιούνιο του 2015.

Οι ερευνητικοί εταίροι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τους στόχους του project, τη δομή του, τα πακέτα εργασίας και τον ευρύτερο σχεδιασμό.

RE.CRI.RE. Working Seminar, Ιούνιος 2016:

Στις 17 Ιουνίου 2016 η Ερευνητική Ομάδα του RECRIRE με επικεφαλής τον κ. Αναστάσιο Ματσόπουλο Επικ. Καθηγητή Σχολικής Ψυχολογίας και Επ.Υπεύθυνο του έργου, σε συνεργασία με την Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, πραγματοποίησε ομιλία ενημέρωσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με το project RECRIRE. Ειδικότερα, παρουσιάστηκαν οι σκοποί και στόχοι του έργου και αναλύθηκε η μελέτη περίπτωσης του Παν.μιου Κρήτης με τίτλο «Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην εποχή της κρίσης: Μια ευκαρία για ενδυνάμωση ή ένας παράγοντας ευαλωτότητας; Οι προκλήσεις στο πεδίο χάραξης πολιτικής»


Στις 19 Ιουνίου 2016 η ερευνητική ομάδα του RECRIRE παρουσίασε paper στο διεθνές συνέδριο "Cultural-Historical, Activity and Sociocultural Research at Times of the Contemporary Crisis" με τίτλο "RE.CRI.RE: Between the Representation of the Crisis and the Crisis of the Representation: Economic Crisis, Education and Children's Rights in Greece".

ΕΛΨΕ 2017

Η ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου Κρήτης παρουσίασε paper στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας στις 13 Μαΐου 2017 με τίτλο "  Η αξιολόγηση ως παράγοντας ενδυνάμωσης ή ευαλωτότητας; Αντιλήψεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών κατά την περίοδο της κρίσης"


Brown Bag Seminar

Στις 14/11/ 2017 η ερευνητική ομάδα του Re.Cri.Re θα παρουσιάσει την πρόοδο του ερευνητικού έργου και τα βασικά εμπειρικά ευρήματα της έρευνας στο πλαίσιο του κύκλου σεμιναρίων του ΚΕΜΕ του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η θεματική της παρουσίασης θα εστιάζει στις αντιλήψεις των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με την πολιτική της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όπως αυτή διαμορφώθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης. Επίσης, θα παρουσιαστεί πώς κατά τους εκπαιδευτικούς, η αξιολόγηση θα μπορούσε να αποτελέσει εργαλείο ενδυνάμωσης τους στη συγκυρία της κρίσης και πώς, αντίθετα μπορεί να λειτουργεί ως παράγοντας ευαλωτότητας.

Ημερίδα RE.CRI.RE.

«Η Εκπαιδευτική Κοινότητα μπροστά στις Πολιτικές Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών την Περίοδο της Κρίσης:

Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού έργου HΟRIZON2020*RE.CRI.RΕ.* Προβληματισμοί, προκλήσεις & προτάσεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών».

17/03/2018

Στην ημερίδα θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας που είχε ως σκοπό να ακουστεί και να καταγραφεί με επιστημονικό τρόπο η «φωνή» των εκπαιδευτικών σε αυτό το πολύ σημαντικό θέμα. Η ημερίδα θα επικεντρωθεί επίσης σε θέματα σχεδιασμού εκπαιδευτικών πολιτικών και πρωτοβουλιών με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης στα ελληνικά σχολεία. Προτάσεις και προβληματισμοί για το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα συζητηθούν στην ημερίδα και θα υπάρξει διάλογος με το κοινό για περαιτέρω εμπέδωση των αποτελεσμάτων της έρευνας και των νέων προτάσεων που προκύπτουν από αυτήν.

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Μαρτίου 2018 από τις 10 πμ μέχρι τις 14.00 μμ στην Πανεπιστημιούπολη Γάλλου-Δ7 Αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Η ημερίδα είναι ΑΝΟΙΧΤΗ σε εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες καθώς και σε φοιτητές σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, αλλά και στο ευρύτερο κοινό.


Κάλεσμα Συμμετοχής στο Ερευνητικό Πρόγραμμα RE.CRI.RE.

Το Πανεπιστήμιο Κρήτης, μέσω της Μονάδας Σχολικής Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης, συμμετέχει ως εταίρος στο ερευνητικό έργο με τίτλο RE.CRI.RE. ('BetweentheRepresentationoftheCrisisandtheCrisisoftheRepresentation') - «Ανάμεσα στην Αναπαράσταση της Κρίσης και στην Κρίση της Αναπαράστασης: Πώς η κρίση άλλαξε το συμβολικό πλαίσιο των ευρωπαϊκών κοινωνιών και ταυτοτήτων. Οι επιπτώσεις στις πολιτικές και στον τρόπο χάραξής τους». Πρόκειται για ένα ερευνητικό έργο το οποίο υλοποιείται από 16 Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα σε 13 ευρωπαϊκές χώρες και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας της Ε.Ε. HORIZON 2020. Η συνολική στόχευση του RE.CRI.RE. είναι να κατανοήσει τις αλλαγές που έχει επιφέρει η κρίση στις κοινωνικές ταυτότητες των Ευρωπαίων και να συγκροτήσει προτάσεις με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας διάφορων πολιτικών που αναπτύσσονται στο πλαίσιο της κρίσης και ιδιαίτερα εκείνων που στοχεύουν στην υπέρβασή της.

Στο πλαίσιο της συμμετοχής στο πρόγραμμα αυτό, η Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης εκπονεί έρευνα, με θεματική «Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην εποχή της κρίσης: Μια ευκαιρία για ενδυνάμωση ή ένας παράγοντας ευαλωτότητας; Οι προκλήσεις στο πεδίο χάραξης πολιτικής». Στόχος της μελέτης περίπτωσης είναι να διερευνήσει τις πολιτικές για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην περίοδο της κρίσης και να εξετάσει πώς αυτές επηρέασαν τη συνολική ποιότητα στην εκπαίδευση.



Για τη διεξαγωγή της έρευνας, καλούνται θεσμικοί φορείς, οργανισμοί και ενώσεις που ενδιαφέρονται για την ποιότητα στην εκπαίδευση, δάσκαλοι, διευθυντές, σχολικοί σύμβουλοι και στελέχη της εκπαίδευσης, να εμπλακούν ενεργά στο ερευνητικό αυτό έργο, μέσω της συμμετοχής σε ομάδες εστίασης, συνεντεύξεις και σεμινάρια.

Η συμμετοχή σας στο ερευνητικό αυτό έργο θα συμβάλει σημαντικά στους στόχους της έρευνας και είναι πολύτιμη για την ερευνητική μας ομάδα. Γι' αυτό, το λόγο θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα την συμμετοχή σας στην προσπάθεια αυτή, στέλνοντας τα στοιχεία σας μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου στο e-mail recrire.crete@gmail.com

Τα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου Re.Cri.Re. αναμένονται να προαγάγουν τον καλύτερο σχεδιασμό αλλά και την εφαρμογή πιο αποδοτικών εκπαιδευτικών πολιτικών που θα στοχεύουν στη διαχείριση και υπέρβαση της κρίσης.

Αναλυτικότερη πληροφόρηση για το ερευνητικό έργο Re.Cri.Re. θα βρείτε στις ιστοσελίδες: https://recrire-uoc.webnode.gr και www.recrire.eu.

Σας ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων για τη συμβολή σας σε αυτή την έρευνα.

Με εκτίμηση,

Ο Επιστημονικά Υπεύθυνος,

Αναστάσιος Ματσόπουλος Ph.D.

Κέντρο Ερευνών και Μελετών (Κ.Ε.ΜΕ.) για τις Ανθρωπιστικές, τις Κοινωνικές και τις Επιστήμες της Αγωγής

Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

RECRIRE
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε